Friday, 29 April 2011

Go Kart !!!






sejak bilerr aku minat ngan sukan permotoran pown aku tak tauu laa....
hope sangat dpt try ..... kikiki... ^0^

QyLaa QuyLaa


MAZNIZAR MAZLAN !!! 

hehehe.... hope tak terlambat nk ucapkn time kaceh sbb bg idea & t'hasil nye nickname "qyLaa QuyLaa"....
peace!!!

dulu lain sekarang lain ^_^v





t'jumpe plakk gmba2 lame kart pendrive ibu.... hehehe.... so, aku pon sedut laaa.... huhuhu... naseb dluu ibu penah mintak gamba anak dara die niih.... kikiki.... sbb laptop aku rosak, byk gmba2 tyme mude2 dluuu ilang... huhuhu.... *skang pn mude lgiii ok!!* hihihi.... niih... b4 aku masok 20 an.... *stai zaman sek doluuu2*



hahaha.... poyo gilewwww kowt muke aku tyme neyh..... tyme neyh aku ngah chubby lagiikk.... al-maklom laaa.... bruuu sem satu kart unisel..... *student U laa katerkn*...... gemok an tyme neyh.... huhuhuhu..... 
*fakta : lelaki afrika suke perempuan gemuk... hahahaha*



skang aku lgiii selesa pkai tudung dari pkai cap.... ;) 
*fakta* : dluuu aku byk koleksi cap.... tpii daa abez aku buang..... hihihi

DEGWEE a.k.a DEGREE !!!


sape ckp aku x nk belaja lgii... still nk belaja lgiii awww..... tpii lambat sket laa.... kwn2 yg same umo ngn aku sumer ngah pening2 study & exam skang niih... hehehe...... aku lmbt byk dr korang... huhuhu.... x kesah laaa... lmbt or cepat kn... x kesah laa tyme tuuh daa tua pn.... tua hanya pada usia, tpii yg penting hati tetap mude beb....hihihi.... aku pown nk merase adew degree jugokk... hehehe..... sabaaaa..... kita hanya mampu merancang tpii Tuhan yg menentukan.... insyaAllah 3 taon lgiii aku akn further degree aku... hope tyme tuuh life aku daaa stabil.... MESTI, WAJIB... okieyh... klauu aku lupe korang kne ingatkn... 

TARGET !!!!


PESONA !!!

tuuh salah satu target aku pas aku belaja & kenape aku nk keje sangat.... tambah2 daa lame dpt lesen kete... ketagih nk bwk kete... keh3.... opps.... yg penting aku kena dptkn keje yg tetap.... bkn x minat nk belaja lgiii... juz hold je dluuu..... sbb aku daa tetapkn target aku utk 10 thn niiih =) .... wlaupn lom 100% t'laksana tpiii at least 90% berhasil..... hehehe.... doa2 kn laa eh aku dpt keje cepat... & paling penting aku dapat beli kete... ahahaha.... *dluu minat neo... tpii better bli pesona lahh... besar sket... snang aku nk angkut adk2 sppu aku yg rmaii tuuh* hihihi.... jaat aku...


BB TORCH !!! oucccchhhh..... ^O^

by hook or by crook next year nk bli jugakkkk..... x kire.... x kire..... *sambil hentak2 kaki* hahaha

Impian !!!! ^_~



ouchhhhh....... baru mula2 b'jinak... lgipon digital camera aku tuh daa lme gune dr sek men lgiik.... gune hp aku lgii cantek gmba nye...same jerh 5MP... huhuhu....  time kaseh kart kawan aku yg bg cadangan tok bli yg kart atas tuuh.... hehehe.... nntii duit aku daa ckup aku bli... tpiii model lain laaa plakk kn.... mstiii daa kuar yg latest punye kn.... kn.... kn.... kn.... huhuhu..... 


make sure sumer perfect !!! hahaha


ipod nano !! =]
disebabkn sebelom tido aku suke sgt dgr laguuu dluuu..... so, bende alah tuhh mmng 1 peberet aku jugakk lahh.... walkman2, mp4, mp5, tak layan laaa lebeyh sesuai tok bdk sek yg cm tuuh.... hahahaha...... *tingat kart susi n yaya... hahaha, 1 mlm tuuh aku tido tak dgr laguu d'org pelik*.... jwpn sebenar nye.... aku daa boring dgr laguuu same yg dlm fon aku tuuh*

up ! up ! here we go...... hihihi..... tuuh laguuu..... serius... aku rindu laptop lame aku yg daa rosak tuuh.... huhuhu.... tpiii x pe laaa kn.... skang daaa ade yg bawu juz comey sket dr yg lame.... chop!! bosan plakk ayt2 aku neyh.... hehehe.... biler b'kemampuan nntiii kompom aku angkat ituuh macbook... *kening-kening*



Putera William & Kate Middleton !!!!




suke ati aku laah nk letak tajok post kart atas tuuh.... lalala..... hehehe.... bkn pew sbb 29/4/2011 kn d'org kawen.... hemm... yg sebenor-benor nyer... aku minat ngan cincin tuh jep... memandangkan aku nii mmng peminat & pengumpul aksesori2 neyh... maka satu ari nnti aku arap dapat laaa beli cincin kart atas tuhh... tpii x mao laa yg stainless steel punye or silver yg bese aku beli tuhh... huhuhu.... op kos nk bli yg ORI & mahal punyew @ dlam bahasa mewah nye "emas putih"... keh3.... insyaAllah ;)

Wednesday, 27 April 2011

Far East Movement- Rocketeer : *Laguu peberet weyh *


Here we go, come with me
There’s a world out there that we should see
Take my hand, close your eyes
With you right here, I’m a rocketeer

Let’s fly (fly,fly,fly,fly)
Up, up here we go, go
Up, up here we go, go
Let’s fly (fly,fly,fly,fly)
Up, up here we go, go
Where we stop nobody knows

Where we go, we don’t need roads
And where we stop nobody knows
To the stars if you really want it
Got a jetpack with your name on it
Above the clouds and the atmosphere
Say the words and we outta here
Hold my hand if you feelin scared
We’re flyin up, up outta here

Here we go, come with me
There’s a world out there that we should see
Take my hand, close your eyes
With you right here, I’m a rocketeer

Let’s fly (fly,fly,fly,fly)
Up, up here we go, go
Up, up here we go, go
Let’s fly (fly,fly,fly,fly)
Up, up here we go, go
Where we stop nobody knows

Baby, we can stay fly like a G6
Shop the streets of Tokyo, get your fly kicks
Girl, your always on my mind
Got my head up in the sky
And I’m never lookin down, feelin priceless
Yeah, where we at? only few have known
Were on some next level, super mario
I hope this works out, cardio
Until then let’s fly
Geronimo

Here we go, come with me
There’s a world out there that we should see
Take me hand, close your eyes
With you right here, I’m a rocketeer
Let’s fly

Yo, now I ain’t ever been to space before
But I ain’t never seen a face like yours
You make me feel like I can touch the planets
You are the moon girl, watch me grab it
See, I ain’t ever seen a star this close
You got me stuck by the way you glow
I’m like oh, oh, oh, oh
I’m like oh, oh, oh, oh

Here we go, come with me
There’s a world out there that we should see
Take my hand, close your eyes
With you right here, I’m a rocketeer

Let’s fly (fly,fly,fly,fly)
Up, up here we go, go
Up, up here we go, go
Let’s fly (fly,fly,fly,fly)
Up, up here we go, go
Where we stop nobody knows

Isnin - 25/4/2011 (Jamadilawal 21 Tahun 1432)......................

Knape dgn tarikh tuuh eh??? Disebabkn nk sgt bkerja maka aku ngn bezfwen aku kn...kitowang gi laaa PKNS yg kart shah alam tuuh...sbb ade dengauu iklan "untuk m'carik pendidik untuk program permata" dgn harapan kitorang pegi... Sekali............................................ Jeng....... Jeng....... Jeng......... upenye borang sudaaa tarak.....sengal dowh!! Hahaha....agak kuchiwa laa jugakk kn....hu3... kunun2..... bruu nk keje ngn kerajaan... hahaha ....... motiffff nye??? Nk tauuuuu????????? Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuu................ Ok, smbung semule.... Borang pn daaa x de... Nk wat ape lagii kn... Get lost je lahh opis tuuh... Huhuhu.... Smbil memikirkn arah tuju smntara mase msih ada... So, kitorang gi mkn dluu bg kenyang nnti senang nk pikiaq... Ahahaha..... So, daaa abeshh mkn pon... Kitorang menymbong semula journey kitorang neyh ngn tgk2.... Usha2... Crik2 keje kosong..... Tpiiii... Bak kata lirik lagu niih "hampa impian ku luka berdarah" hahaha... Sumer nye x de pown.....huhuhuhu... Ok laah... X de idea nk ngarot ape... Cauuu shin ciii...kih3...

Yihaa !!! Aku daaa abezzz belaja.....

Aku daa abez belaja??? Cam x caye je kn....daaa 3 taon aku jdik pelaja Universiti..haishh...jgn nk U sgt laaa.... Maka dgn rasminya, aku pn m'jadik petani moden dgn "menanam anggur"...hahaha...pham2 je lahh kn mksud nye... Ok, nk dijadikan cerita...mase aku prktikal dluu...dpt laaa interview niih.... So, dgn semngat nye aku pown pegi laa interview tuuh kn....dpendekkn citer...  Soal punye soal, lastly org tuuh ckp.... "kamu x grad lgii jdii kami x boleh laa nk amik kamu bekerja sbb nntii x bleh nk wat lantikan" .... Ape yg aku nk smpaikn... Aku mnyampah nk gi interview lgii...hahaha...OK!! Tpii disebabkn aku nii poyo sgt, maka................... "LEKK SUDAAAA"... ^_~

FIREWORK

Do you ever feel like a plastic bag,
Drifting through the wind
Wanting to start again?
Do you ever feel, feel so paper thin
Like a house of cards,
One blow from caving in?

Do you ever feel already buried deep?
6 feet under screams but no one seems to hear a thing
Do you know that there's still a chance for you
Cause there's a spark in you

You just gotta ignite, the light, and let it shine
Just own the night like the 4th of July

Cause baby you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go oh..oh...oh
As you shoot across the sky

Baby, you're a firework
Come on, let your colors burst
Make 'em go ah..ah..ah
You're gonna leave 'em all in awe

You don't have to feel like a waste of space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow

Maybe your reason why all the doors are closed
So you could open one that leads you to the perfect road
Like a lightning bolt, your heart will blow
And when it's time, you'll know

You just gotta ignite, the light, and let it shine
Just own the night like the 4th of July

Cause baby you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go oh..oh..oh
As you shoot across the sky

Baby, you're a firework
Come on, let your colors burst
Make 'em go oh..oh..oh
You're gonna leave 'em falling down

Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon
It's always been inside of you, you, you
And now it's time to let it through

Cause baby you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go oh..oh..oh
As you shoot across the sky

Baby, you're a firework
Come on, let your colors burst
Make 'em go oh..oh..oh
You're gonna leave 'em falling down

Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon
Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon


Situ.... Sana..... Sini...... =]

Tengah-tengah aku dok termenung kt beranda umh wan aku yg t'chenta neyh....... Ape yg aku pikirkn??? aku sndiri pn aku tak tauu... Huhuhu..... Tengah aku termenung jaoh merentasi padang sekolah dpn umah wan aku neyh.... Cewahhh..... *Merentasi kater nyer *... Tibe2 adew laaa 2,3 orang bdk kecik dok men2... Hahaha... Tibe2 tingat zaman aku sekolah rendah.... Serius, aku mmng x rmai kwn.... Huhuhuhu... Sadis kn.... Geng pon ngn bdk lelaki... Sebab?? Sebab nye.... Bdk pmpuan sllu buli aku.... Sbb tuuh arrr aku x leyh masok ngn d'org... Siot kn d'org... Tpii naseb aku geng aku llki, so... Ade laaa org backup aku... Hahaha..... Tpiii yg tak bleyh aku lupew... Adew jugakkk minah2 yg jelez sbb aku rmaii kwn llki... Tuuh laaa sape suh buli aku, kn bdk llki daaa anti ngn korang.... Padan muke korang minah2.... Cm aku bkn minah plakk an... & Nk dibandingkn aku duluuu & aku skrg..... Mmng byk beza.... Aku sndiri pn tak sangka.... Driii bdk tomboy leyh jdikk gegurlzzz gi tuhh.. Ouuchh.... Pkaii mekap bagai, pkai kasoot tumit yg agk2 klauu baling kepala anjing mmng K.O laaah.... Hahaha..... Tuuh laaa, masa mampu mematangkan & mengubah seseorang.... & yg pling penting, aku arap aku dpt org yg paling tabah & kuat dlm setiap cabaran yg ade di hadapan...... ;)  *ayat nk skema tuu yg x tahan* kui3

Boo_Duck = Budak ^0^

Hohoho........... *ala-ala santa claus*........ Hemmm....apa yg ingin aku omongin yaaa.... Hahaha.... sewel!! Ok2...aku bruu jerrh mnyemak dlm blog m'blog niih... cmner aku leyh t'minat pulekkk nk blog2 neyh??? Cmner ekk.... sebab nyew..... Aku pon daaa abessh belaja, so...byk masa2 emas aku dihabiskn kt umh, sgt buhsan okieyh! Tpiii hadap kn je laaa sementara mnunggu dpt keje..... Or dpt peluang smbong belaja lgikk.... Or org masok mminang ke.... Oppppsss..... Hahaha.... Mmang tak laa.... Bak kata wan aku.... "tak pndai masak tak yah kawen" ... i loiikee knyataan tuhh... Eleehhh...sbnr nyer wan tkot kn nk bpisah ngn cucu itam die neyh.... Kan wan.... Kn.... Kn.... Kn.... Hahaha.... Syiot jerh aku... B'balek pd topik utama.... Ececehhh..... Aku niih x pndai sgt pong nk mngarang stoli moli yg vasssss gi tuuh..... Setakat stoli moli poyo2 cm aku leyh ah.... Oleh ituhh, aku b'arap sgt2 laaaa kn.... Klauu ade org bleyh bg komen yg m'bina or cadangan2 yg lgii upgrade kn.... Aku terima ngan hati, jantung, paru2 yg t'buka.... Kikiki..... *sy bdk baru belaja kalau salah sila tunjukkan*